Βοήθεια & Πληροφορίες +30 2289 100 307

Τρόποι αποστολής

1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Το COMPUTER SHOP σας δίνει την δυνατότητα, να παραλάβετε οι ίδιοι τα προϊόντα από το κατάστημα μας, στο Μαράθι Μυκόνου. Όταν ο πελάτης θελήσει την παραλαβή της παραγγελίας του από το κατάστημα, θα πρέπει να επικοινωνήσει με έναν εκπρόσωπός μας, για την ενημέρωση των διαθέσιμων προϊόντων, και τις ώρες που θα ήθελε να παραλάβει το προϊόν από το κατάστημα μας. Εάν ο πελάτης δεν εμφανιστεί για την παραλαβή, η παραγγελία θα είναι σε αναμονή για μια ακόμα ημέρα και στην συνέχεια ακυρώνεται.

2. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΕΛΤΑ
Στις περιοχές της Ελλάδας τις οποίες η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν καλύπτει με το δίκτυό της ή το κόστος είναι αρκετά μεγάλο σε σχέση με την αξία των προϊόντων της παραγγελίας σας, η αποστολή γίνεται μέσω ΕΛ.ΤΑ. και η παράδοση γίνεται συνήθως από 3 - 10 εργάσιμες ημέρες.

3. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Αποστολή της παραγγελία σας με εταιρία ταχυμεταφοράς και η παράδοση γίνεται συνήθως από 1 - 3 εργάσιμες ημέρες. Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier μπορεί να είναι αδύνατη ή να χαρακτηρίζεται ώς απομακρυσμένη / δυσπρόσιτη περιοχή. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται μέσω ΕΛ.ΤΑ.
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των προϊόντων και τον προορισμό της παραγγελίας σας.

4. ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ
Για προϊόντα μεγάλου βάρους, άνω των 20 κιλών, η αποστολή γίνεται με μεταφορική εταιρία, σε όλη την Ελλάδα.
Τα εμπορεύματα αποστέλλονται με την μεταφορική εταιρία από Μύκονο μέχρι Αθήνα, η οποία και παραδίδει τα εμπορεύματα σε άλλη μεταφορική της περιοχής του πελάτη. Αν η παράδοση είναι για Αθήνα τότε παραλαμβάνονται τα εμπορεύματα από την μεταφορική εταιρία.

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται κατόπιν συμφωνίας με τις μεταφορικές. Με αυτό τον τρόπο αποστολής μπορείτε να εξοφλήσετε τις αγορές σας μόνο με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Πάντα πριν την αποστολή των προϊόντων θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επιβεβαίωση και του τρόπου και του κόστους αποστολής.

- ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.